A kifutó mellett

Az egyik oldalon fehérüröm van, közte citromfűvel. Úgy látszik, mégsem öl ki mindent a fehér üröm. 

dscn9421.JPG

A fehérüröm lassan benövi az utat is 

dscn9419.JPG

A két kifutó közötti kerítésre ráfutott egy tőke burgundi szőlő. Mindig sok van rajta, még miután a tyúkok megdézsmálják is bőségesen marad rajta. Ilyentájt meg húsölnek az árnyákában a csibék.  

dscn9423_1.JPG

Ide gyújtöttem össze a kertben szerte kelt máriatövist. 

dscn9418.JPG

A borbolya még mindig megvan a sarokban, nem nagyon tudom, mit kezdjek vele. 

 dscn9420.JPG

A másik oldalon mindenféle virág, eper, édeskömény, kamilla kelt. Hagytam, hadd nőjenek, zöld folt volt már március elején a hóban... 

dscn9406.JPG

Mögé kukoricát vetettem a frissen megásott területre, de Kormi kitapsota. Újravetem, elkerítem egy időre, még beérhet.