Új növények a kertben

A kert legmagasabb pontjára, ahová fügefát szántam, került egy barackfa. A fügéről lemondtam, nincs olyan hely, ami elég meleg lenne, és szélvédett. A barackot jobban szeretjük, és a meglévő barackfa már nagyon öreg, tavaly alig volt már levele, szinte csak termés volt rajta.

dscn9705.JPG

Kajszi, Bergeron

dscn9708.JPG

A mellette lévő kerítés mellé tettem egy egresfát, és két egresbokrot. (Az egresfáink pár év után elszáradnak, régóta kerestem már bokrot, de évek óta nem volt egyik kertészetben sem. Most véletlenül találtam.) Az egyik piros, a másik fehér termésű. A fa fajtáját nem tudom, majd kiderül, milyen, ha teremni kezd.

dscn9710_1.JPG

Közelebbről

dscn9711.JPG

Már vannak rajta hajtások

dscn9712_1.JPG

Két feketeribizli bokrot tettünk az almafák közé (folytatva a ribizlisort a második gyümölcsfasorban). Ezek is hajtanak már

dscn9698.JPG

A két kert közötti átjáró mellé került egy ringlófa

dscn9725.JPG

Althann ringló

dscn9727.JPG

Mindegyiknek ástam jó mély gödröt, abba került trágya, fölé szitáltam komposztot. Jól beöntöztük, aztán termőföld került rá. A tetejére tettünk vissza az eredeti földből. Az induláshoz elég lesz a trágya, komposzt, termőföld, aztán majd később kapnak még trágyát.