Pötyi második kotlásának eredménye

Ma az ő csibéi is kikeltek. Nyolc tojás volt alatta, három maradt a fészekben, amikor leszállt róla. Most nem kényszerítettem a tojásokon ülésre, a múltkori tapasztalatok miatt. A három tojást feltörtem, egyben nem volt csibe. Kettőben volt, de már nem éltek. Hagytam a két kotlóst együtt, vártam, hogy mi lesz. Pár óra múlva látom, hogy az összes csibe egy halomban van, a két kotlós ül egymás mellett, melegítik egymást, és egymás csibéit is. Mivel még nincs készen az óljukban a lámpa, hagyom őket. Nem bántják egymás csibéit, szerintem fogalmuk sincs, hogy melyik kié. Nekem sincs. :)

Így 15 tojásból 12 csibe lett. A saját (japán) tojásaikat mind kikeltették. Remélem az utódaik is ilyen jó kotlók lesznek. És azt is, hogy ezek a csibék bírni fogják a hideget.