Feladatlista - számvetés

Körömvirág

dscn0126.JPG

Emlékeztetőül egy régi kép

dscn8474.JPG

Néha megnézem ezeket a képeket, főleg, amikor úgy érzem, hogy nem haladunk eléggé... :)

Az első öt pont teljesítve. :) A mulcsolás nem, a három meglévő nagy fakupac jó része gyökér, és nem viszi le a mulcsológép. Vagyis tüzelni kell majd, kiválogatjuk azt, ami jó fűteni, a többit meg elégetjük, majd októberben, mert a településen akkor lehet legközelebb égetni. A kiszedett tarack és a szulák is a tűzben fogja végezni, sajnos nem tudom, mi mást lehetne vele kezdeni.

A nyolcadik pont a facsemeték telepítése. Nem akartam idén, de egy része készen van. A héten körbekapáltam a csemetéket, készítettem nekik nagyobb tányért.

dscn5470.JPG

Gondolkodom rajta, hogy a fák közé (a sorukba) telepítek ősszel ribizlit. Még jópár év eltelik, mire ezeknek a fáknak nagy árnyékuk lesz...

dscn5472.JPG

10. A szerszámtároló még a tervezés szakaszban sincs... pedig a hiánya néha nagyon érezhető. A koncepció sem tiszta még, a megvalósítás pedig...  :)

A 12-es pont készen van, a kerti vécé bevált.

A 13-as koncepcióváltás alatt. :)

A melegház a távoli jövő témája.

15. Szőlőtőkék kiszedése: én azt hittem, hogy ez egyszer hatalmas feladat lesz. Az volt. De hiába gondoltuk, hogy gyökerestül kiszedtük, mindenhol előbukkan. Azt hiszem évekig fog tartani a dolog.

16. Orgonabokrok kiszedése: kész.