Apróságok...

Pl. folyik a tőkék kiszedése, de az a nehézségéhez képest egyáltalán nem látványos amikor készen van:

dscn9115a.jpg

Persze amikor folyik a munka, akkor azért érdekesebb látvány:

dscn9116a.jpg

A kiásott gyökerek:

dscn9117a.jpg

Néhány kiszedett oszlop már a végleges helyén van. Meggondoltam magam, mégsem kívül lesznek, hanem a kifutón belül, mert így a tyúkok nem tudnak kaparni a drótháló mellett:

dscn9037a.jpg

Mivel a tárgya mégsem ért ide ma, ezért nagyobb helyet készítettem neki, így már biztosan elfér. A gaztalanítás és gyökérkiszedés túl jól sikerült, gondolkodom rajta, hogy holnap keresek egy másik helyet erre a célra. :)

dscn9114a.jpg

Két csipkebogyó bokrot kiszabadítottam a gazból, megmetszettem, megkaróztam:

dscn9119a.jpg

A végére két szép kép, egy cseresznyevirág:

cseresznyevirag.jpg

És egy kóbor miniárvácska. Mindenhol kelnek, csak ott nem, ahol szeretném, hogy keljenek. Időnként összeszedem, átültetem őket.

dscn9138a.jpg