Együttélések

Próbálkozom, elsősorban az Öngyógyító kiskert c. könyv, másrészt nagyanyám kertjéből való emlékeim, harmadsorban a tapasztalataim alapján a növénytársításokkal.

A cékla között jól érzi magát a fehérrépa, és a tavaly elhullott magból kelt őszirózsa.

dscn2023.JPG

Az eper mellé hagymát és levélzöldségeket vetettem (sóskát, mángoldot, rukkolát, spenótot). A kiürült sorokba került kevés büdöske is.

dscn2017.JPG

A meggyfa tövében körömvirág, vérehulló fecskefű, lósóska és egy kóbor tökféle van. Utóbbit nem vettem ki, jövő héten igyekszem megásni neki annyi területet, amire szüksége van.

dscn1998.JPG

A fák tövébe körömvirágot, büdöskét, mentát, lósóskát, borágót, gyógynövényeket ültettem, telepítettem.

dscn1993_1.JPG

Kukorica, bab, zeller. Ha a zeller és kukorica között van bab, akkor ez a hármas elég jól védi egymást.  

dscn2007.JPG

A borsó helyére őszirózsát tettem. Egyelőre eltűrik egymást a sárgarépával (no meg a mindenhol kelő kövér porcsinnal).

dscn2004.JPG

Kakukkfű, petrezselyem

dscn1999.JPG

Káposzta és sütőtök. Kicsit közel kerültek egymáshoz.

dscn2008.JPG