3. Oszlopok kiszedése (előkészítés)

Ehhez előbb le kell szedni a vezérdrótokat, kiszedni a karókat (ez könnyen ment, a földben lévő részük korhadt), az elhalt tőkéket. Arról a részről, ahol nem marad kordon (hat teljes sor, és egy fél sor), nekiálltam leszedni a drótokat. Kb. a felét sikerült fél nap alatt. Pedig a végén már nem fűzögettem, elvágtam, ahol hozzáfértem, összetekertem a darabokat. Elöregedtek, rozsdásak, nem hiszem, hogy használhatók még valamire.

Öt oszlopot kiszedtünk ott, ahol a legjobban útban volt, vagy lesz a következő munkáknál. Hármat sikerült épen kiszedni, kettő eltörött. Az ott lévő somot, szőlőtőkéket is kiszedtünk, amelyik ment, azt gyökerestül, ahol nem, ott kb. húsz centi mélyen vágtuk el.  Ezeket is ki kell szedni majd valamikor, de most fontosabb, hogy végre legyen mindenhol kerítés, kapu; vagyis zárható legyen a kert...

Kiszedett oszlop helye:

dscn8622a.jpg

Itt már a tőkéket is kivágtuk:

dscn8624a.jpg

A cserélendő kerítésről is levágtam a szőlőágakat. Ilyen volt:

dscn8305a.jpg

Ilyen lett:

dscn8625a.jpg

Címkék: kezdet feladatok